5/10/2011

Ihana kevät!

Ihanaa! Kevät ja kesä on täällä. Niin lämpimältä ainakin tuntuu, että kesäksi tätä jo voinee nimittää. Olen pahoillani, että uusia kuvia ei ole viime aikoina tullut lisää ja kotisivunikin näyttävät kovin talvisilta. Olen kuitenkin puuhastellut viime aikoina sellaisten kuvien kanssa, joita en ole voinut julkaista blogissani tai galleriassani. Tällä hetkellä teen hieman pidempää sijaisuutta eräässä päiväkodissa ja olen siellä kuvannut kovasti lapsia. Kuvasin lapset ennen äitienpäivää, joista printtasimme äideille kuvat kehyksiin. Äideiltä kuulemieni kommenttien perusteella, piti moni saamastaan lahjasta. 

Sen lisäksi päiväkodissamme pyörii Tuhkimo- teema, jonka vuoksi kuvaamme lapsia prinsessoina ja ritareina. Kuvasin ensimmäisiä kuvia tänään ja olen AIVAN innoissani. Kuvat ovat todella ihania. Kuvausurakka jatkuu huomenna, onneksi säät hellivät meitä! : ) Tarkoituksenamme on haastatella lapsia myöhemmin, kun kuvat on printattu. Kysellä esimerkiksi missä he ovat taitavia? Mitä uusia taitoja he ovat oppineet? Pidän tästä projektista kovasti, sillä uskon valokuvan antamaan voimaan. Hyvä ja kaunis kuva saa lapsenkin hymyilemään. Ja voi mikä riemu puolitoista vuotiaassa syntyy, kun hän näkee kuvansa kehyksissä! Mieletön hihitys ja iloinen kiljunta täyttää huoneen. Kolme vuotiaskin hihkuu, kuvansa nähdessään: "Se olen minä!". 

Lisäksi olen sopinut kovasti engagement/relatioship - kuvauksia seuraavan kahden kuukauden ajalle ja näyttää siltä, että kuvauksia on jo nyt kuusi kappaletta. Mahtavaa! : ) Ensimmästä pariskuntaa kuvaan ensi viikonloppuna. Lisäksi olen parhaillaan sopimassa lapsikuvauksia lähitulevaisuuteen. Ylioppilaskuvauksia on tällä näkymin yhdet, joten kalenteriin mahtuu vielä muutamat ylioppilaskuvaukset. Olethan yhteydessä, jos kaipaat itsellesi kuvaajaa. : )

Ihana kevät- ihanaa aikaa kuvauksille! : )
Nyt on paras hetki varata aika esimerkiksi lapsikuvauksiin. 
Otathan yhteyttä ja pyydät tarjoukseni! : )

Katariina. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti